Na co dzień jest wykładowcą akademiki i narrative designerem w studiu Digital Daredevils. Poza pracą pełni rolę współtwórcy studia Astrolabe Stories. Poświęca też czas na pisanie książek, a na koncie ma takie pozycje jak „Wiedźmin. Historia fenomenu” czy „Akcja jest kobietą. Lara Croft oraz inne bohaterki gier akcji…”. Lubi też współpracować, bo jest współautorem publikacji „Kruche awatary? Reprezentacje niepełnosprawności w grach wideo”
Nie bez przyczyny jest Gościem bloku Popkultura – jest specjalistą z zakresu storytellingu i kulturowych uwarunkowań projektowania gier wideo, a co może być bardziej związane z popkulturą niż sama popkultura?
Gość bloku Popkultura
Blok popkulturowy jest często pierwszym krokiem, który podejmujecie w stronę fandomów. Jest on również magnesem, przyciągającym osoby uważające, że fandomy są czymś totalnie nie dla nich – a potem właśnie przez wszechobecność tematów i motywów popkulturalnych, w ten fandom wsiąkają, znajdując w nim coś dla siebie.

Twórczość
Gatunki: językoznawstwo, nauka o literaturze, popularnonaukowa, czasopisma.
Przykładowe dzieło (literatura)

Wiedźmin. Historia fenomenu
Adam Flamma opisuje genezę fenomenu Wiedźmina, odsłania kulisy powstawania opowiadań, powieści, komiksów, gier, filmu i seriali. Rozkłada popularność Wiedźmina na czynniki pierwsze i tłumaczy, dlaczego Andrzej Sapkowski nie pomylił się ani razu.
W bogato ilustrowanej, zawierającej masę ciekawostek i nieznanych faktów książce znajduje się również 17 wywiadów z twórcami,dzięki którym o Białym Wilku słyszeli wszyscy miłośnicy kultury popularnej pod każdą szerokością geograficzną.
Gatunek: językoznawstwo, nauka o literaturze