Z RPG związany od ponad 30 lat, z czego większość poświęcił na Zew Cthulhu. Autor dziesiątek poradników i przygód do tego systemu. Pisał do Magii i Miecza, a także magazynów Portal i Gozoku oraz serwisu Nowa Gildia. Był pomysłodawcą pierwszej (i jak dotąd jedynej) antologii polskich opowiadań lovecraftowskich – Przejścia. Pracował także nad redakcją zbiorów opowiadań Augusta Derletha i Clarka Shtona Smitha, powieści Colina Wilsona i opowiadań H.P. Lovecrafta, Artura Machena i Algernona Blackwooda.
Jest dyrektorem studia wydawniczego Black Monk Games, gdzie kieruje m.in. polską linią wydawniczą 7. edycji Zewu Cthulhu. Tłumacz i autor wielu scenariuszy do 7. edycji Zewu Cthulhu. Napisał kampanię Dwie z tysiąca łączącą wieloletnią miłość do gier fabularnych, twórczości Lovecrafta i Egiptu. Jest także współautorem podręcznika Mity wojny, opisującego mity Cthulhu w czasach II wojny światowej na terenach okupowanej Polski. Stworzył też ciepło przyjętą przygodę Ogniste lato do Tajemnic Pętli. Współpracował ze szwedzkim wydawnictwem Free League przy linii Twilight: 2000 oraz dodatku Vaese: Mythic Carpathia. Wspomaga ekipę Lans Macabre przy pracach nad grą fabularną Heroes of Might & Magic 2D20.
Jest autorem prowadzonego od jesieni 2019 r. cyklu cotygodniowych, niedzielnych pogadanek (obecnie cykl liczy ponad 300 odcinków) na polskiej grupie Badaczy Tajemnic na Facebooku. Ciągle myśli o reaktywacji kanału Naczelny Cthultysta na YouTube. Powiadają, że już dawno stracił całą poczytalność i jest jednym z awatarów Wielkich Przedwiecznych.
Gość bloku Gry i Multimedia
Blok Gry i Multimedia przeniesie Was do innych wymiarów. Poznacie kulisy pracy twórców gier, odkryjecie tajniki projektowania narracji i wcielenia się w postacie podczas sesji RPG. Nie zabraknie tematów o psychologii w grach, różnicach między gamingiem a e-sportem oraz wpływie Tolkiena na branżę.
To przestrzeń pełna inspirujących prelekcji, spotkań i niesamowitych przygód!

Działalność RPG
Klimat: detektywistyczny, przygodowy, współczesny.
Przykładowe dzieła

Zew Cthulhu: Księga Strażnika
Zew Cthulhu 7. Edycja to kultowa gra fabularna pełna tajemnic i horrorów, gdzie jeden z graczy wciela się w rolę Strażnika Tajemnic, narratora opowiadającego historię, a reszta uczestników gry to Badacze Tajemnic, rozwiązujący zagadki bohaterowie z przypadku.
Gatunek: horror, detektywistyczny
Wiek: 16+

Tajemnice Pętli: Ogniste Lato
Ogniste lato to przygoda do gry fabularnej Tajemnice Pętli osadzona w realiach polskich lat 80., których nigdy nie było.
Małolaty walczą z nudą, snując się po betonowych ulicach, i mimo zakazów cichcem przemykają do okolicznych, suchych jak wiór lasów. Właśnie tam odnajdą coś, co będzie początkiem wielkiej i pełnej niebezpieczeństw przygody.
Gatunek: detektywistyczny, przygodowy
Wiek: 10+